priority-software Priority-Software.Solutions

זמן שחרור מול זמן תקלה

כברירת מחדל, קריאות שרות שזמן הטיפול בהן קצר משעה נחשבות ל"שחרורים", והארוכות יותר נחשבות ל"תיקונים". משך הזמן קובע האם קריאה תיכלל בדו"ח ממוצע זמן תיקון (MTTR) או בדו"ח ממוצע זמן שחרור (MTTA).

כדי לשנות את ברירת המחדל למשך הזמן:

1.  היכנס למסך קבועי לוגיסטיקה. ערך הקבוע CAssistTime מוגדר מראש לשעה אחת.

2.  שנה את ערך הקבוע CAssistTime.

btn___20.gif

homebtn.gif

www.priority-software.solutions
Converted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode)