priority-software Priority-Software.Solutions

5.  כדי שמחיר חוזה שרות יהיה מבוסס על אחוז מתוך מחיר יחידת המוצר, ציין את האחוז בעמודה אחוז לחוזה שרות.

6.  אם המוצר משמש כחלק חילוף, בדרך כלל מוצר המכוסה על ידי אחריות היצרן או מוצר יקר מאוד ולכן הנך מעונין לעקוב אחר החזרתו לחברה בעקבות הטיפול, סמן את העמודה חלק חילוף.

7.  בעמודה זמן תגובה נדרש, ציין את משך הזמן המקסימלי (בשעות או בדקות) המותר בין הזמן המוסכם לתחילת קריאת שרות למוצר זה ולבין זמן ההתחלה הממשי. ערך זה הוא ברירת המחדל לזמן תגובה נדרש לכל מספר סידורי שתפתח למוצר.

btn___20.gif

homebtn.gif

www.priority-software.solutions
Converted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode)