priority-software Priority-Software.Solutions

הגדרת סוגי אחריות

1.  היכנס למסך קודי אחריות.

2.  רשום קוד ותאור לאחריות.

3.  ציין את משך תקופת האחריות הראשונה ואת סוג השרות הניתן. לפי הצורך, בצע זאת גם עבור תקופת אחריות שנייה.

טיפ:

לחץ CHICLETH.gif כדי להוסיף סוגי שרות חדשים.

הערות:

·  כדי שהאחריות תיכנס לתוקף לאחר התקנת המוצרים (במקום שתיכנס לתוקף לאחר שליחת המוצרים ללקוח), שנה את ערך הקבוע CAutoWarrant ל0- במסך קבועי לוגיסטיקה.

·  כאשר מאריכים תקופת אחריות, התאריך החדש לסיום האחריות מחושב על ידי הוספת ערך הקבוע CExtWarranty לתאריך סיום האחריות המקורי. ערך ברירת המחדל של הקבוע הוא 12 חודשים; תוכל לשנות זאת במסך קבועי לוגיסטיקה.

btn___20.gif

homebtn.gif

www.priority-software.solutions
Converted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode)