1. היכנס למסך קודי אחריות.
2. רשום קוד ותאור לאחריות.
3. ציין את משך תקופת האחריות הראשונה ואת סוג השרות הניתן. לפי הצורך, בצע זאת גם עבור תקופת אחריות שנייה.
לחץ כדי להוסיף סוגי שרות חדשים.
· כדי שהאחריות תיכנס לתוקף לאחר התקנת המוצרים (במקום שתיכנס לתוקף לאחר שליחת המוצרים ללקוח), שנה את ערך הקבוע CAutoWarrant ל0- במסך קבועי לוגיסטיקה.
· כאשר מאריכים תקופת אחריות, התאריך החדש לסיום האחריות מחושב על ידי הוספת ערך הקבוע CExtWarranty לתאריך סיום האחריות המקורי. ערך ברירת המחדל של הקבוע הוא 12 חודשים; תוכל לשנות זאת במסך קבועי לוגיסטיקה.
www.priority-software.solutionsConverted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |