במהלך המגעים הראשוניים עם לקוח פוטנציאלי, תוכל ליצור עבורו רשומה כלקוח זמני מבלי לפתוח עבורו חשבון בהנח"ש. רוב הלקוחות החדשים מקבלים אוטומטית סטטוס "זמני", אותו תוכל להחליף לסטטוס "פעיל", המאפיין לקוחות קבועים, על ידי הרצת תוכנית מיוחדת (למשל, לאחר סגירת הזמנת לקוח).
תוכל להשתמש בכלים השיווקיים של פריוריטי (למשל, במסך יומן משימות) כדי לטפל בכל ההתקשרויות עם לקוחות זמניים; תוכל גם לערוך סקר ראשוני, לפתוח הצעות מחיר והזמנות ולנסח טיוטות חוזי שרות.
· חלק מהמאפיינים של הסטטוס זמני אינם ניתנים לשינוי; למשל, לא תוכל לפתוח חשבונות, או להוציא משלוחים. מצד שני, ניתן להגביל פעילויות מותרות כגון פתיחת הצעות מחיר או הזמנות, אם תהליך העבודה שלך דורשת זאת. כל השינויים בסטטוסים של לקוחות חייבים להיעשות באמצעות התרשים לניהול תהליכים, וניתן לעיין בהם במסך סטטוסים ללקוח.
· ניתן לקבוע הגדרות כספים ללקוח זמני (למשל, תנאי תשלום וקוד מע"מ) שישמשו אותו כברירת מחדל בפתיחת הצעות מחיר והזמנות.
· ברגע שתעודה כלשהי נפתחה עבור לקוח זמני, לא תוכל למחוק את רשומת הלקוח.
· כדי להפוך לקוח זמני (למשל, איש קשר חדש) ללקוח פוטנציאלי, הרץ את אשף קשרי לקוחות.
www.priority-software.solutionsConverted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |