תוכל לקשר קבלה סופית להזמנה שנרשמה עבור לקוח מזדמן (לדוגמה, אם ההזמנה נרשמה לאחר הקבלה). סטטוס ההזמנה יתעדכן בהתאם, אך לא תתבצע התאמה אוטומטית של הקבלה לחשבוניות שהופקו עבור הזמנה זו; לצורך כך, יהיה עליך לבצע ניתוח כרטיסים עבור חשבון הלקוח המזדמן.
למידע נוסף, הרץ את אשף ניתוח כרטיסים.
1. היכנס למסך קישור קבלות להזמנות ושלוף את הקבלה המבוקשת.
2. בעמודה
עבור
הזמנה, בחר במספר ההזמנה
אותה תרצה לקשר לקבלה.
טיפ:
לחילופין, תוכל למלא
את מספר הזמנת הסוכן (הז.
פנקס) או את מספר הזמנת
הרכש המקורית של הלקוח, ומספר ההזמנה יתמלא אוטומטית.
Converted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |