בונוס מיוחד הוא בונוס המוענק ללקוח בודד או לקבוצת לקוחות הקשורים לאותו לקוח מרכז.
1. היכנס למסך
לקוחות
ושלוף
את הלקוח המבוקש.
טיפ:
כדי
להחיל בונוסים על קבוצת לקוחות הקשורים לאותו לקוח מרכז, בצע את
הצעדים הבאים עבור לקוח שהוא לקוח מרכז.
2. היכנס למסך הבן בונוסים מיוחדים למוצר.
3. בחר במק"ט שיש להזמין כדי לקבל את הבונוס.
4. רשום את טווח
התאריכים בהם יהיה הבונוס תקף.
הערה:
ניתן להגדיר מספר בונוסים מיוחדים לאותו פריט ובאותו טווח תאריכים,
כאשר המשתנה היחיד הוא כמות המוצר שיש להזמין כדי לזכות בבונוס. באופן
זה ניתן להגדיר בונוס מדורג (לדוגמה, תמורת הזמנה של 10 יחידות מהמק"ט
המוזמן זכאי הלקוח ל-2 יחידות ממק"ט הבונוס; ותמורת הזמנה של 20
יחידות, זכאי הלקוח ל-5 יחידות ממק"ט הבונוס).
5. רשום את הכמות המינימלית אותה חייב הלקוח להזמין כדי להיות זכאי לבונוס.
6. בחר במק"ט שיינתן כבונוס ורשום את הכמות המוצעת ממנו.
7. אם הבונוס לא ניתן בחינם, רשום את מחירו ובחר במטבע שלו.
אם הבונוס למק"ט חופף בתאריכי התוקף שלו לבונוס למשפחת מוצר הכוללת את המק"ט ושניתן לאותו לקוח, תופיע הודעה המזהירה מפני מתן בונוסים כפולים.
www.priority-software.solutionsConverted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |