בונוס מיוחד הוא בונוס המוענק ללקוח בודד או לקבוצת לקוחות הקשורים לאותו לקוח מרכז.
1. היכנס למסך
לקוחות
ושלוף
את הלקוח המבוקש.
טיפ:
כדי
להחיל בונוסים על קבוצת לקוחות הקשורים לאותו לקוח מרכז, בצע את
הצעדים הבאים עבור לקוח שהוא לקוח מרכז.
2. היכנס למסך הבן בונוסים מיוחדים למשפחת מוצר.
3. בחר במק"ט שיש להזמין כדי לקבל את הבונוס.
4. רשום את טווח
התאריכים בהם יהיה הבונוס בתוקף.
הערה:
ניתן להגדיר מספר בונוסים לאותה משפחת מוצר ובאותו טווח תאריכים, כאשר
המשתנה היחיד הוא כמות המוצרים שיש להזמין כדי לזכות בבונוס. באופן זה
ניתן להגדיר בונוס מדורג (לדוגמה, תמורת הזמנה של 2 מחסניות דיו זכאי
הלקוח לבונוס של 5 חבילות נייר; ותמורת הזמנה של 5 מחסניות דיו, זכאי
הלקוח ל-15 חבילות נייר).
5. רשום את הכמות המינימלית של מוצרים ממשפחת המוצר אותה חייב הלקוח להזמין כדי להיות זכאי לבונוס.
6. בחר במק"ט שיינתן כבונוס ורשום את הכמות המוצעת ממנו.
7. אם הבונוס לא ניתן בחינם, רשום את מחירו ובחר במטבע שלו.
אם הבונוס למשפחת המוצר חופף בתאריכי התוקף שלו לבונוס למק"ט השייך למשפחת המוצר ושניתן לאותו לקוח, תופיע הודעה המזהירה מפני מתן בונוסים כפולים.
www.priority-software.solutionsConverted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |