· הלקוח צריך להיות מסומן כמקבל בונוס כללי או צריך להיות מוקצה עבורו בונוס מיוחד.
· הזמנת הלקוח צריכה לכלול את הפריט עבורו ינתן הבונוס, בכמות המינימלית הנדרשת.
· ההזמנה צריכה להירשם בטווח התאריכים עבורם יהיה הבונוס בתוקף.
ברישום הזמנת לקוח, בה יהיה הלקוח זכאי לקבל בונוס, תופיע הודעה.
אם ברצונך לבטל את הופעת ההודעה ביציאה משורת הזמנת לקוח, שנה את ערך הקבוע SOrdBonusMsg במסך קבועי לוגיסטיקה .
· אשר את ההודעה (לחץ OK). כתוצאה מכך, המערכת תוסיף שורת בונוס להזמנה, ובשורה זו, העמודה פריט בונוס תסומן אוטומטית.
· אם ברצונך למנוע הוספת בונוסים להזמנה מסוימת, למרות שהלקוח זכאי לקבלם, סמן את העמודה לא לחשב בונוסים עבור הזמנה זו (בלשונית תנאי תשלום, במסך הזמנות לקוח).
· השתמש במסך הבן בונוס קשור לשורות, כדי לעיין בשורות הזמנת הלקוח להן שוייכה שורת הזמנה המסומנת כבונוס.
www.priority-software.solutionsConverted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |