priority-software Priority-Software.Solutions

עבודה עם בונוסים בהזמנה

כדי שלקוח יהיה זכאי לקבל בונוס, צריכים להתקיים התנאים הבאים:

·  הלקוח צריך להיות מסומן כמקבל בונוס כללי או צריך להיות מוקצה עבורו בונוס מיוחד.

·  הזמנת הלקוח צריכה לכלול את הפריט עבורו ינתן הבונוס, בכמות המינימלית הנדרשת.

·  ההזמנה צריכה להירשם בטווח התאריכים עבורם יהיה הבונוס בתוקף.

ברישום הזמנת לקוח, בה יהיה הלקוח זכאי לקבל בונוס, תופיע הודעה.

הערה:

אם ברצונך לבטל את הופעת ההודעה ביציאה משורת הזמנת לקוח, שנה את ערך הקבוע SOrdBonusMsg במסך קבועי לוגיסטיקה .

כדי לציין שהלקוח מעונין במוצר הבונוס:

·  אשר את ההודעה (לחץ OK). כתוצאה מכך, המערכת תוסיף שורת בונוס להזמנה, ובשורה זו, העמודה פריט בונוס תסומן אוטומטית.

הערות:

·  אם ברצונך למנוע הוספת בונוסים להזמנה מסוימת, למרות שהלקוח זכאי לקבלם, סמן את העמודה לא לחשב בונוסים עבור הזמנה זו (בלשונית תנאי תשלום, במסך הזמנות לקוח).

·  השתמש במסך הבן בונוס קשור לשורות, כדי לעיין בשורות הזמנת הלקוח להן שוייכה שורת הזמנה המסומנת כבונוס.

homebtn.gif

www.priority-software.solutions
Converted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode)