· להגדיר בונוס עבור המוצר
· לסמן את הלקוחות הזכאים לקבל את הבונוס
1. היכנס למסך בונוסים כלליים למוצר .
2. בחר במק"ט שיש להזמין כדי לקבל את הבונוס.
3. רשום את טווח
התאריכים בהם יהיה הבונוס בתוקף.
הערה:
ניתן להגדיר מספר בונוסים לאותו פריט ובאותו טווח תאריכים, כאשר
המשתנה היחיד הוא כמות המוצר שיש להזמין כדי לזכות בבונוס. באופן זה
ניתן להגדיר בונוסים מדורגים (לדוגמה, תמורת הזמנה של 10 יחידות
מהמק"ט המוזמן זכאי הלקוח ל-2 יחידות ממק"ט הבונוס; ותמורת הזמנה של
20 יחידות, זכאי הלקוח ל-5 יחידות ממק"ט הבונוס).
4. רשום את הכמות המינימלית אותה חייב הלקוח להזמין כדי להיות זכאי לבונוס.
5. בחר במק"ט שיינתן כבונוס ורשום את הכמות המוצעת ממנו.
6. אם הבונוס לא ניתן בחינם, רשום את מחירו ובחר במטבע שלו.
הערה: אם הבונוס למק"ט חופף בתאריכי התוקף שלו לבונוס למשפחת מוצר הכוללת את המק"ט, תופיע הודעה המזהירה מפני מתן בונוסים כפולים.
www.priority-software.solutionsConverted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |