· להגדיר בונוס עבור המוצר
· לסמן את הלקוחות הזכאים לקבל את הבונוס
1. היכנס למסך בונוסים כלליים למשפחת מוצר .
2. בחר את משפחת המוצר
שיש להזמין ממוצריה כדי לקבל את הבונוס.
טיפ:
כדי
להגדיר משפחת מוצר חדשה, השתמש במסך משפחות
מוצר
3. רשום את טווח
התאריכים בהם יהיה הבונוס בתוקף.
הערה:
ניתן להגדיר מספר בונוסים לאותה משפחת מוצר ובאותו טווח תאריכים, כאשר
המשתנה היחיד הוא כמות המוצרים שיש להזמין כדי לזכות בבונוס. באופן זה
ניתן להגדיר בונוסים מדורגים (לדוגמה, תמורת הזמנה של 2 מחסניות דיו
זכאי הלקוח לבונוס של 5 חבילות נייר; ותמורת הזמנה של 5 מחסניות דיו,
זכאי הלקוח ל-15 חבילות נייר).
4. רשום את הכמות המינימלית של מוצרים ממשפחת המוצר אותה חייב הלקוח להזמין כדי להיות זכאי לבונוס.
5. בחר במק"ט שיינתן כבונוס ורשום את הכמות המוצעת ממנו.
6. אם הבונוס לא ניתן בחינם, רשום את מחירו ובחר במטבע שלו.
אם הבונוס למשפחת המוצר חופף בתאריכי התוקף שלו לבונוס למק"ט השייך למשפחת המוצר, תופיע הודעה המזהירה מפני מתן בונוסים כפולים.
www.priority-software.solutionsConverted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |