מה היא תוכנת פריוריטי-זום
פריוריטי-זום מביאה את תוכנת Priority לעסקים קטנים והמושג "כמו הגדולים…" קטן עליה!
פריוריטי -זום (או בשם הקודם – זום לעסקים)היא תוכנה לניהול עסק , ERP/CRM מושלמת עם יכולות ומגוון מודולים לכל תחומי ניהול המידע הארגוני. התוכנה יכולה לשמש כתוכנת הנהלת חשבונות אך כמובן כמו כל מערכת ERP, מאפשרת לכם לנהל את כל משאבי העסק בקלות וביעילות.
מאפיינים עיקריים בתוכנת פריוריטי -זום:
- נוחות, פשטות בהפעלה וממשק משתמש אינטואטיבי.
- תחזוקה קלה ופשוטה.
- דרישות מיחשוב מינימאליות.
- שרות זמין ונוח.
עלות מול תועלת: מחיר נמוך ללא פשרות על האיכות, תשלום הוא חודשי וקטן (מבוצע כל רבעון מראש) ללא כל התחייבות. אנו משוכנעים כי תהנו לעבוד עם מערכת Zoom ותצליחו באמצעותה להתקדם בעסקיכם. התשלום כולל שרות תמיכה באמצעות ממשק אינטרנט מתקדם, עזרה מקוונת, עדכונים ושידרוגי מהדורות ללא כל תוספת תשלום.
כיצד נולדה ה פריוריטי -זום?
זום פריוריטי היא האחות הקטנה של מערכת Priority , מערכת ה ERP/CRM המובילה בישראל ומותקנת אצל אלפי לקוחות בארץ ובעולם בתחומי המסחר והתעשייה עם עשרות אלפי משתמשים.
זום פריוריטי פותחה בהתבסס על הכלים והטכנולוגיה המתקדמת של מערכת Priority במטרה להעניק גם לעסקים קטנים ובינונים את הכלים המתקדמים ביותר לניהול משאבי העסק. Zoom נותנת מענה רחב לצרכי הניהול בארגונים קטנים ומאפשרת מעבר בעתיד למערכת Priority, בזכות התשתית והטכנולוגיה הזהה ותתאפשר מעבר חלק, קל , זול ומהיר למערכת Priority.
פרוט המודולים בתוכנת פריוריטי -זום:
- שווק ומכירות וניהול לקוחות
- מערכת CRM לשיווק וקשרי לקוחות
- ניהול סוכנים, סניפים וקבלני משנה
- ניהול תקציבים ומרכזי רווח
- עסקאות עמלה שיווק ויבוא
- תוכנת הנהלת חשבונות מלאה
- מודול שב"א לסליקת כרטיסי אשראי
- הדפסת שיקים והעברות מס"ב לספקים
- רכש, תכנון רכש וניהול ספקים
- כלים לניהול מחסנים ומלאי
- ניהול הרכבות מוצרים,עצי מוצר ומערכות
- ניהול מספרים סידוריים למוצרים , אצוות ופגי תוקף
- תפריטים בעברית ואנגלית
- ניהול משרד וסינכרון Gmail / OutLook
- מנהל מערכת, גיבויים אוטומטים ועוד
- דוחות מנהלים ומערכת בינה עסקית מושלמת
להזמנות ומידע נוסף התקשר : 058-4500100 או לחץ על הלינק: צור קשר |
מערכת BI (בינה עסקית):
בינה עסקית למנהלים הכוללת לוחות שעונים dashboards וקוביות OLAP רב מימדיות לתחקור נתונים. בזום פריוריטי גם מנהלים בעסק קטן יכולים לנתח את העסק כמו בארגונים הגדולים ביותר.
ניהול תהליכים עסקיים (BPM):
כלי זה, המיושם על מגוון התהליכים בארגון, מאפשר למשתמש לבנות, באמצעות תרשים גרפי, תהליך עבודה המתאים לצרכי הארגון. ניתן ליצור חוקים עסקיים ללא כל הגבלה כך שיענו על סוגים שונים של תרחישים.
מחולל חוקים עסקיים:
באמצעות כלי זה, הזמין בכל מסך, ניתן להגדיר בפשטות ובמהירות חוקים עסקיים המופעלים בעקבות שינוי מוגדר ברשומות של אחד ממסכי המערכת. באמצעות המחולל ניתן לשלוח הודעות אוטומטיות, להציג אזהרות ולהטיל הגבלות על תהליכים הקשורים בלקוחות וספקים.
- מחולל דוחות חדיש בטכנולוגית drag and drop
- חשבוניות אלקטרוניות:
ניתן לשלוח ישירות מהתוכנה דרך ה outlook חשבוניות מקור ממוחשבות חוקיות על פי תקנות מס הכנסה. חסכון ישיר בהדפסה, עיטוף ביול ומשלוח דואר. בנוסף חשבוניות אלקטרוניות תורמות לאיכות הסביבה ועוזרות להפוך את עולמנו לירוק יותר.
- ממשק מלא לכלי ה-OFFICE:
מחולל תבניות בword ו–excel, משלוח וקבלת מיילים דרך ה – outlook וסנכרון המיילים למערכת Zoom.
- פרופילי משתמשים:
כל מנהל יכול לעצב לעצמו או לעובדיו את החוקים של מה מותר ומה אסור, כיצד יראו המסכים השונים, כיצד יראו התפריטים ועוד. שיטה זו יוצרת סביבה פשוטה ונוחה לעבודה "הנקייה" מאופציות שאינן בשימוש העובד.
- שליפה, מיון והצגת רשומות על המסך:
כלי רב עוצמה המאפשר למשתמש לשלוף רשומות למסך ולעיין בהן ללא צורך בהפקת דוחות מוכנים מראש.