priority-software Priority-Software.Solutions

שליחת שאלוני לקוח

בשליחת הזמנה למילוי שאלון לאנשי קשר של לקוחות, מצורף קישור לאתר שלך בשפה בה הורצה התוכנית. אם ההתקנה הנוכחית של פריוריטי לייט משמשת לעבודה במספר שפות, עליך לוודא שאתה עובד בממשק המשתמש עם השפה המתאימה, קודם להרצת התוכנית שליחת הזמנה למילוי שאלון לקוח. לדוגמה, אם אתה מעוניין לשלוח לינק לאתר שלך בשפה האנגלית, יהיה עליך לשנות את שפת הממשק לאנגלית, לצאת מהמערכת ולהיכנס שוב ורק אחר כך להריץ את התוכנית.

תוכל לשלוח הזמנה למילוי שאלון לאיש קשר נבחר אחד או יותר, ישירות ממסך השאלון. לחילופין, תוכל להשתמש במסך משטח עבודה עם לקוחותכדי לשלוף מספר גדול של אנשי קשר, ולשלוח הזמנה למילוי השאלון לקבוצת אנשי קשר שבחרת.

לשליחת הזמנה למילוי שאלון ממסך השאלון:

1.    היכנס למסך פורמט שאלון לקוח.

2. מקם את הסמן על השאלון המיועד למשלוח, והרץ את התוכנית שליחת הזמנה למילוי השאלון בהפעלה ישירה מהמסך.

לשליחת שאלון לאנשי קשר ב- משטח עבודה עם לקוחות:

1.    וודא שרשומות הלקוח הרצויות נטענו למסך משטח עבודה עם לקוחות.
טיפ: העזר באשף קשרי לקוחות לקבלת מידע על טעינת רשומות של לקוחות למשטח העבודה.

2.    הרץ את התוכנית שליחת הזמנה למילוי שאלון לקוח.

3. במסך הקלט שנפתח, ציין את השאלון המיועד למשלוח ללקוחות. יפתח המסך משטח עבודה עם לקוחות.

4.    בחר את אנשי הקשר של הלקוחות להם תישלח הזמנה למילוי השאלון, ולאחר מכן צא מהמסך.

הערות:

·  הטקסט המופיע בהודעת הדואר הנשלחת ילקח מהמסך טקסט למשלוח פורמט שאלון או מהמסך טקסט למשלוח פורמט שאלון-אנגלית, בנים של המסך טקסט קבוע למשלוח פורמט שאלון, בהתאם לשפה הנוכחית עימה אתה עובד בפריוריטי.

·  אם איש הקשר הנבחר אינו מוגדר כמשתמש פריוריטי, תוכל לקבוע שתישלח אליו אוטומטית סיסמה חדשה (לצורך גישה לאתר שלך). משתמשים פנימיים של פריוריטי אינם זקוקים לסיסמה חדשה מאחר והם משתמשים בסיסמת פריוריטי שברשותם.

homebtn.gif

www.priority-software.solutions
Converted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode)