1. בצע אחת מהפעולות הבאות:
· היכנס למסך לקוחות ושלוף את הלקוח הרלוונטי. היכנס למסך הבן מילוי שאלוני לקוח. רשום את התאריך בו התבצע מילוי השאלון ואת קוד פורמט השאלון.
· היכנס למסך מילוי שאלוני לקוח. רשום את התאריך בו התבצע מילוי השאלון, קוד פורמט השאלון ואת שם הלקוח שענה על השאלון.
2. תוכל גם לרשום את שם המשיב ותפקידו של האדם שענה על השאלון, וכן את מספר קריאת השרות אליה קשורות השאלות.
3. היכנס למסך הבן תשובות לשאלון. כל השאלות בשאלון יופיעו אוטומטית.
4. בצע אחת מהפעולות הבאות:
· אם הלקוח בחר תשובה מהרשימה המוגדרת מראש, בחר בתשובה זו בעמודה מס. תשובה.
· כדי לרשום תשובת לקוח ארוכה יותר, השתמש במקום זאת במסך הבן הערות המשיב.
5. אם ללקוח היו הערות נוספות, היכנס למסך הבן הערות המשיב (המקביל למסך תשובות לשאלון) ורשום אותן.
www.priority-software.solutionsConverted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |