· כדי לעיין בקריאות השרות שנפתחו עבור מכשיר זה ובתקלות שאובחנו בהן, השתמש במסכי הבן קריאות שרות למכשיר ותקלות למכשיר.
· כדי לעיין בחוזי השרות המכסים מכשיר זה, השתמש במסך הבן חוזי שרות למכשיר.
· כדי
להאריך את תוקף האחריות על המכשיר, השתמש במסך הבן
חידוש אחריות/מונה.
הערה:
ניתן להאריך את תוקף האחריות גם בעת רישום תשלום מלקוח (בקבלה או
חשבונית מס-קבלה).
· כדי לעיין ברשימת מכשירים הזקוקים לטיפול תקופתי עד תאריך מסויים, הפק את הדו"ח תחזוקה צפויה. תוכל גם להתריע בפני לקוחות על מכשירים הנמצאים ברשותם וזקוקים לטיפול תקופתי בקרוב באמצעות הדו"ח תזכורת טיפולים.
www.priority-software.solutionsConverted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |