10.אם אתה עובד עם פרויקטים, לחץ כדי לקשר את שורת ההזמנה לפרויקט או פעילות.
11.היכנס למסך הבן פירוטי הזמנה - טקסט ובדוק את ההערות שמופיעות שם. שנה אותן לפי הצורך.
הערות:
· הערות מכרטיס הפריט תופענה אוטומטית אם העמודה העתקת טקסט למוצר מסומנת עבור תעודה מסוג הזמנת לקוח, במסך העתקת טקסט למוצר בהקלדה ידנית.
· יתכן שהטקסט לא יהיה ניתן לשינוי (אם ערך הקבוע IChgPartText הוא 1 ותאור הפריט אינו ניתן לשינוי).
· כדי לכלול הערות אלו באישור הזמנה מודפס, בחר בפורמט ההדפסה המתאים.
12.אם הפריט אמור להיות משולם במלואו לפני אספקתו, סמן את העמודה תשלום מראש.
13.חזור למסך
הזמנות לקוח ובדוק את המחיר
הכולל של ההזמנה. שנה לפי הצורך.
הערה:
אם אתה
משנה את המחיר
כולל מע"מ של ההזמנה,
המע"מ,
וההנחה
הכללית יעודכנו
בהתאם.
14.בלשונית מעקב ביצוע, שנה את סטטוס ההזמנה. בלשונית שיבוץ, הקצה את ההזמנה למשתמש הבא האחראי על הטיפול בה.
· לחץ כדי לטפל בביצוע ההזמנה
· לחץ כדי לחזור לתפריט הראשי
www.priority-software.solutionsConverted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |