תוכל להגדיר מראש רשימת משימות שתתבצענה כחלק בלתי נפרד מתהליך שגרתי של טיפול בסוג מסויים של הזמנת לקוח. רשימת מעקב כזו מקושרת למעשה לסוג מכירה מתאים כך שבכל פעם שסוג מכירה זה מוקצה להזמנה כלשהי, תיפתחנה אוטומטית עבור הזמנה זו המשימות הנכללות ברשימת המעקב.
כל משימה הנפתחת באופן זה תקבל את הסטטוס המוגדר כברירת מחדל, ותופיע במסך הבן משימות לתעודה תחת הזמנת הלקוח עבורה נפתחה. כל אחת ממשימות אלו חייבת להסתיים לפני העברת ההזמנה לסטטוס המסומן לאפשר משלוח/דווח.
כדי ליצור צ'ק ליסט לסוג מכירה:
1. היכנס למסך סוגי מכירה, ובחר את סוג המכירה הרצוי.
2. היכנס למסך הבן צ'ק ליסט לביצוע הזמנה, ובחר את העובד לו תוקצה המשימה לראשונה.
3. רשום נושא למשימה, ובחר סוג משימה וקוד משימה, לפי הצורך.
4. בחר אחת מהאפשרויות הבאות:
· לפתיחת המשימה בתאריך בו היא נוצרת, השאר את העמודות יום בחודש ולחודש הבא ריקות.
· לפתיחת המשימה ביום מסוים בחודש הנוכחי, ציין את היום הרצוי, והשאר את העמודה לחודש הבא ריקה.
· לפתיחת המשימה ביום הראשון של החודש הבא, השאר את העמודה יום בחודש ריקה וסמן את העמודה לחודש הבא.
· לפתיחת המשימה ביום מסוים בחודש הבא, ציין את היום הרצוי וסמן את העמודה לחודש הבא.
5. בחר סטטוס שיוקצה למשימה עם פתיחתה.
www.priority-software.solutionsConverted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |