priority-software Priority-Software.Solutions

הגדרת תהליכי ניהול הזמנות וסטטוסים לשורות הזמנות

הגדרת תהליכי ניהול מתבצעת באמצעות הגדרת סטטוסים בתרשים לניהול תהליכים.

קיימים מספר סטטוסים להזמנה מוגדרים מראש, עליהם תוכל להוסיף כמה סטטוסים חדשים שתרצה. באמצעות התרשים לניהול תהליכים, תוכל להגדיר קישורים בין הסטטוסים, להגדיר כללי זרימת תהליכים ולקבוע את תכונות הסטטוסים.

בנוסף, תוכל להגדיר סטטוסים שתקבלנה שורות הזמנה בודדות.

כדי להגדיר ניהול תהליכים:

·  הרץ את התוכנית ניהול תהליך להזמנת לקוח .

טיפים:

·  תוכל להוסיף עוד סטטוסים – או לשנות את תכונותיהם – מאוחר יותר, לפי הצורך.

·  כדי לעיין בהגדרות המאפיינים של כל הסטטוסים בבת אחת, היכנס למסך סטטוסים להזמנה .

·  כדי להוסיף תאור לסטטוס, שיופיע בהדפסת הזמנה שמוקצה לה סטטוס כלשהו, שלוף סטטוס זה במסך סטטוסים להזמנה ורשום עבורו במסך הבן הגדרות נוספות לסטטוס תאור בעברית/אנגלית.

·  להוראות מפורטות אודות השימוש בתרשימי ניהול תהליכים, ראה את המדריך לממשק המשתמש.

כדי ליצור סטטוסים לשורות הזמנה:

1.  היכנס למסך סטטוסים לשורת הזמנה.

2.  בעמודה סטטוס, רשום את שם הסטטוס החדש.

3.  אם תרצה שניתן יהיה לפתוח תעודות משלוח או לדווח שעות והוצאות לפרויקט עבור שורות הזמנות שמסומנות בסטטוס זה, סמן את העמודה לאפשר משלוח/דווח.

4.  בעמודה סדר הצגה, מספר את הסטטוסים לפי הסדר בו תרצה שיופיעו ברשימת הבחירה.

homebtn.gif

www.priority-software.solutions
Converted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode)