1. היכנס למסך הזמנות לקוח.
2. רשום את מספר הלקוח
המזמין. שם הלקוח, התאריך של היום ומספר הזמנה מתמלאים אוטומטית,
וההזמנה מקבלת את הסטטוס הראשוני המצוין (בד"כ טיוטא).
הערה:
במקרה
של לקוח מזדמן, רשום את מספר הלקוח המזדמן. לאחר מכן, שנה את השם
בעמודה שם
לקוח ומלא את הכתובת
ופרטים נוספים במסך הבן
פרטי הלקוח.
3. לחץ על לשונית אסמכתאות. בעמודה מחירון, בחר במחירון ממנו יילקחו מחירי המוצרים בהזמנה.
4. בעמודה
איש
קשר, ודא שרשום איש
הקשר המתאים להזמנה.
הערה:
תוכל
להוסיף אנשי קשר של הלקוח, וכן לקבוע איש קשר קבוע להזמנות,
במסך
אנשי קשר ללקוח, מסך בן של
לקוחות.
לפרטים נוספים, ראה
אשף פתיחת לקוחות.
5. רשום את מספר הזמנת הרכש של הלקוח בעמודה הזמנתכם, ומלא פרטים נוספים (אם ישנם) בעמודה פרטים.
6. בחר
את סוג ההזמנה לפי הצורך.
טיפ:
כדי
להגדיר סוג מכירה חדש, היכנס למסך סוגי
מכירה.
Converted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |