1. היכנס למסך
החזרות
תשלום.
הערה:
בכל שלב
של התהליך הבא תוכל להעביר את הטיפול בתעודה לעובד אחר, ע"י ציון
שמו/ה בעמודה לטיפול.
2. בעמודה חשבון לקוח, בחר את חשבון הלקוח שהמחאתו הוחזרה.
הערות:
· במקרה של לקוח מזדמן, רשום את מספר הלקוח הכללי המיועד ללקוחות מזדמנים. לאחר מכן שנה את השם בעמודה שם הלקוח, ומלא את הכתובת והפרטים במסך הבן החזרות תשלום - פרטים נוספים.
· מס.תעודה זמני (עם קידומת T) יתמלא אוטומטית כאשר תעזוב את השדה. מספר זה יוחלף על ידי מספר קבוע כאשר התעודה תסגר.
3. בחר את איש הקשר
שאליו תשלח הודעה על החזרת ההמחאה.
טיפ:
כדי
להגדיר אנשי קשר נוספים ללקוח, השתמש במסך
אנשי קשר ללקוח, מסך בן של
לקוחות.
4. התאריך של היום מתמלא אוטומטית. שנה אותו לתאריך בו הוחזרה ההמחאה.
5. בעמודה חש. בנק/אשראי, רשום את חשבון הבנק בו הופקדה ההמחאה במקור.
www.priority-software.solutionsConverted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |