אם קיבלת מוצרים פגומים שהחזרת לספק לצורך החלפה או תיקון, תוכל לרשום תעודת קבלת סחורה עבור המוצרים החדשים או המתוקנים על בסיס תעודת ההחזרה.
1.
היכנס
למסך קבלות סחורה
מספק.
הערה:
בכל שלב
של התהליך הבא תוכל להעביר את הטיפול בתעודה לעובד אחר, על ידי ציון
שמו/ה בעמודה לטיפול
(בלשונית
פרטים
כלליים).
2. רשום את תאריך קבלת הסחורה. המספר הפנימי המזהה את התעודה מתמלא אוטומטית.
3.
רשום את מספר הספק שסיפק את הסחורה.
הערה:
אם
מדובר בספק מזדמן, רשום את המספר לספק מזדמן. לאחר מכן, עדכן את שם
הספק בעמודה שם
ספק, ורשום את כתובת
הספק ופרטים נוספים במסך הבן
פרטי ספק.
4.
ציין
את איש הקשר לעניין המשלוח הנוכחי.
טיפ:
כדי
להגדיר אנשי קשר נוספים לספק זה, השתמש במסך
אנשי קשר לספק, בן של מסך
ספקים.
למידע נוסף, ראה
אשף פתיחת ספקים.
5. בעמודה תעודת הספק רשום את מספר האסמכתא של תעודת הקבלה (בדרך כלל, מספר תעודת המשלוח של הספק).
6.
ודא
כי המחסן המקבל והאיתור המופיעים נכונים (כלומר, שכל או מרבית המוצרים
התקבלו אליהם). שנה לפי הצורך.
הערה:
האיתור
המצוין יופיע אוטומטית עבור כל המוצרים המתקבלים, אלא אם כן למוצר
מוגדר איתור ברירת מחדל במחסן הנוכחי (במסך מאפיינים נוספים
למוצר). במקרה זה, יופיע
איתור ברירת מחדל. בכל מקרה, ניתן לשנות את האיתור (והמחסן) עבור
מוצרים ספציפיים.
Converted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |