priority-software Priority-Software.Solutions

שימוש בניהול תהליכים לאישור הזמנות רכש

עקב רב-תכליתיות ומורכבות אפשרית של כלי ה-BPM, לא ניתן לתמצת ברשימת הוראות קצרה את אופן השימוש בו ואת הדרך ליישם בעזרתו מנגנון אישורים. מומלץ ללמוד את הפרק במדריך לממשק משתמש הדן בנושא, ולהתייעץ עם צוות המיישמים של אשבל כדי לעזור לך ליצור מנגנון אישורים המתאימה ביותר לצרכיך.

השורות הבאות ילוו אותך ביצירת תהליך אופייני לאישור הזמנות רכש באמצעות התרשים לניהול תהליכים:

1.  הרץ את התוכנית ניהול תהליך להזמנת רכש.

2.  הקם סטטוס בשם התחל אישור, המציין שההזמנה מוכנה לתחילת תהליך האישור, ובחר את המאפיינים שלו.

3.  לחץ עם כפתור העכבר הימני על הסטטוס ובחר חוקים.

4.  הגדר חוק אחד הקובע כי המאשר הראשון יוקצה להזמנה כאשר היא תעבור לסטטוס התחל אישור; הגדר חוק נוסף הקובע כי למאשר הראשון תישלח התראה כאשר יתקיים אותו התנאי.

5.  הגדר סטטוס חדש עבור האישור הראשון, בשם מאשר ראשון, או שם אחר כיוצא בזה.

btn___20.gif

homebtn.gif

www.priority-software.solutions
Converted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode)