6. רשום את תאריך האספקה (עמודה ת. אספקה).
7.
רשום
סעיף
תקציבי. סעיף זה יועתק
בהמשך לתעודת קבלת הסחורה ולחשבונית וניתן להשתמש בו כדי לקבוע את
החשבון שיחויב במוצרים הנרכשים.
הערה:
כדי לעיין בנתונים אודות הסעיף התקציבי הרשום, היכנס למסך הבן
ניצול תקציב.
8. אם אתה עובד עם פרויקטים, לחץ כדי לקשר את שורת ההזמנה הנוכחית לפרויקט או פעילות פרויקט.
9.
היכנס
למסך הבן
פירוטי הזמנת רכש - טקסט חופשי ובדוק את ההערות
הרשומות. שנה אותן או הוסף עליהן, לפי הצורך.
הערות:
· הערות מכרטיס הפריט תופענה אוטומטית אם העמודה העתקת טקסט למוצר מסומנת עבור תעודה מסוג הזמנת רכש, במסך העתקת טקסט למוצר בהקלדה ידנית.
· יתכן שהטקסט לא יהיה ניתן לשינוי (אם ערך הקבוע IChgPartText הוא 1 ותאור הפריט אינו ניתן לשינוי).
· כדי לכלול הערות אלו בהזמנה המודפסת, בחר בפורמט ההדפסה המתאים.
10. בלשונית מחירים שבמסך האב (הזמנות רכש), בדוק את המחיר הכולל של ההזמנה.
11. אם יש לאשר את ההזמנה טרם שליחתה, עבור ללשונית אישורים ומעקב ביצוע, ושנה את הסטטוס להתחל אישור המוגדר מראש. המאשר הראשון יקבל התראה אוטומטית.
12. אם יש צורך, שנה את הסטטוס של פריט בהזמנה בעמודה סטטוס שורת הזמנת רכש. ניתן לעקוב אחר שינויי סטטוס הפריט במסך לוג סטטוסים לשורת הזמנת רכש, מסך בן של פירוטי הזמנת רכש.
· לחץ כדי להדפיס את ההזמנה.
· לחץ כדי לחזור לתפריט הראשי.
www.priority-software.solutionsConverted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |