1.
ודא
כי בעמודה איש
קשר מופיע איש הקשר
הרלוונטי להזמנה. שנה אותו לפי הצורך.
טיפ:
כדי
להגדיר אנשי קשר חדשים לספק או כדי להגדיר איש קשר להזמנות (כברירת
מחדל), השתמש במסך
אנשי קשר לספק, בן של
ספקים.
לפרטים נוספים, ראה
אשף פתיחת ספקים.
2. בלשונית אסמכתאות, רשום כל פרט הנוגע להזמנה בעמודה פרטים.
3. רשום את המחסן והאיתור אליו אמורים להתקבל המוצרים המוזמנים. נתון זה ישפיע על הכתובת למשלוח שתופיע על ההזמנה המודפסת.
4. רשום את קוד אופן המשלוח של ההזמנה.
5. לפי
הצורך, ציין את סוג
ההזמנה אליו שייכת ההזמנה
הנוכחית.
טיפ:
כדי
להגדיר סוגי הזמנה נוספים, השתמש במסך סוגי הזמנת
רכש
6. אם ההזמנה היא במט"ח, וודא כי מופיע המטבע המתאים בלשונית מחירים.
7.
אם
ההזמנה נקובה בשקלים אך היא מוצמדת למט"ח/מדד מסוים
אחד, רשום אותו
בעמודה מטבע
להצמדה (לשונית
מחירים).
אם
ההזמנה הוצמדה
לסל
מטבעות/מדדים, היכנס
למסך הבן
פרטי הצמדה ופרט את רכיבי
הסל.
טיפ:
לפרטים נוספים, ראה
אשף שערוך והצמדת מחירים.
8. לחץ אם אתה עובד עם פרויקטים.
9. בלשונית תנאים כספיים, וודא כי מופיעים תנאי התשלום הנכונים וקוד המע"מ המתאים.
10. היכנס למסך הבן הערות פנימיות להזמנת רכש ובדוק את תיאור התקלה הרשום. ניתן לערוך את ההערות.
www.priority-software.solutionsConverted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |