priority-software Priority-Software.Solutions

הגדרת ניהול תהליכים של חשבוניות רכש

הגדרת ניהול תהליכים מתבצעת באמצעות הגדרת סטטוסים בתרשים לניהול תהליכים.

קיימים מספר סטטוסים מוגדרים מראש במערכת עבור חשבוניות רכש, עליהם תוכל להוסיף כמה סטטוסים חדשים שתרצה. תוכל להגדיר קישורים בין הסטטוסים, להגדיר כללי זרימת תהליכים ולקבוע את תכונות הסטטוסים.

כדי להשתמש בתרשים לניהול תהליכים:

הרץ אחת מהתוכניות הבאות:

·  ניהול תהליך לחשבונית ספק

·  ניהול תהליך לחשבונית ספק מרכזת

·  ניהול תהליך לחשבונית חיוב ספק

טיפים:

·  תוכל להוסיף עוד סטטוסים – או לשנות את תכונותיהם – מאוחר יותר, לפי הצורך.

·  כדי לחסום באופן אוטומטי את האפשרות לסגור חשבונית רכש לפני בדיקתה, סמן את העמודה חשבונית בבדיקה עבור הסטטוס המוגדר מראש טיוטא.

·  כדי לעיין בהגדרות המאפיינים של כל הסטטוסים בבת אחת, היכנס לאחד המסכים הבאים:

·    סטטוסים לחשבונית ספק

·    סטטוסים לחשבונית ספק מרכזת (לחשבוניות ספק מרכזות וחשבוניות זיכוי).

·    סטטוסים לחשבונית חיוב ספק

·  להוראות מפורטות אודות השימוש בתרשימים לניהול תהליכים, ראה את המדריך לממשק המשתמש.

homebtn.gif

www.priority-software.solutions
Converted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode)