כאשר מסומן ללקוח קבלת חשבונית מרכזת (במסך הגדרות כספים ללקוחות) ומפיקים חשבונית אוטומטית עבור קבוצה של תעודות לחיוב, התעודות מחויבות יחד בהתאם לפרויקט אליו הן מקושרות, לסוכן המכירות אליו הן מקושרות, לאתר הלקוח אליו הן מקושרות, להזמנה המקורית ו/או לסוג התעודה ו/או (בהתאם לאופן הרצת התוכנית הכנת חשבוניות עסקה ולהגדרת ערכי הקבועים OneInvPerPrj, OneInvPerSalesRep ו-OneInvPerSite במסך קבועי כספים).
מעבר לחלוקה זו של תעודות, תנאים נוספים צריכים להתקיים כדי שתעודות יחויבו יחד בחשבונית עסקה אחת:
· לכל התעודות צריך להיות לקוח משלם משותף (או לקוח רגיל, אם לא הוגדר לקוח משלם).
· צריך להיות להן קוד מס משותף.
· עליהן לגרום להופעת אותו סניף בחשבונית (בהתאם לערך הקבוע InvoiceBranch).
· עבור תשלומים לחוזה שרות: כרטיס האשראי או חשבון הבנק המופיע בהם צריך להיות זה המוגדר להוראות קבע.
www.priority-software.solutionsConverted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |