3. בעמודה
איש
קשר, ודא שרשום איש
הקשר המתאים.
הערה:
תוכל
להוסיף אנשי קשר של הלקוח, וכן לקבוע איש קשר ברירת מחדל לחשבוניות,
במסך
אנשי קשר ללקוח, מסך בן של
לקוחות.
לפרטים נוספים, ראה אשף פתיחת
לקוחות.
4. התאריך של היום
מופיע אוטומאטית כתאריך
החשבונית. שנה לפי
הצורך.
הערה:
תאריך
החשבונית קובע את תאריך
האסמכתא של תנועת העסקה של החשבונית. תאריך זה גם נלקח בחשבון עבור
חישוב תאריך הפרעון.
5. בצע אחת מהפעולות הבאות:
· כדי לחייב הזמנת לקוח, לחץ על הלשונית אסמכתאות וציין מספר הזמנה. פרטים מתמלאים אוטומטית, אך ניתן לשנותם.
· כדי לבסס את החשבונית על תעודת שרות יחידה, ציין את מספר התעודה של קריאת השרות או חוזה השרות. פרטים מתמלאים, אך ניתן לשנותם.
· כדי לבסס את החשבונית על מספר תעודות שרות, השאר את העמודה תעודה ריקה והיכנס למסך הבן תעודות לחשבונית. רשום שורה עבור כל תעודה המחויבת על ידי החשבונית הנוכחית. חזור למסך האב. רשום הערה בעמודה פרטים, לפי הצורך.
6. אם החשבונית כבר נרשמה מחוץ למערכת, ציין את מספר התעודה בעמודה מס. פנקס (לשונית אסמכתאות). כיון שהתעודה החיצונית כבר נרשמה, העמודה הודפסה (לשונית מחירים) תסומן אוטומטית.
7. עבור ללשונית
אסמכתאות.
ודא כי סוכן המכירות הנכון מופיע בעמודה סוכן.
הערה:
אם
החשבונית היא עבור תעודות שונות שאחראים להן כמה סוכני מכירות, ציין
כאן את הסוכן הראשי. תוכל לציין את הסוכנים האחראים לכל שורה בעת
פירוט החשבונית.
8. לחץ על הלשונית תנאים כספיים. ודא כי קוד המע"מ נכון.
9. ההנחה הכללית, הניתנת עבור החשבונית כולה, מחושבת אוטומטית לפי ההנחה הכללית שניתנה לתעודת השרות/הזמנה. אם תרצה "לדרוס" את ההנחה, או אם לא ניתנה הנחה בתעודה מסוימת ואתה מעוניין לתת הנחה שכזו, השתמש בעמודה קביעת אחוז הנחה.
www.priority-software.solutionsConverted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |