priority-software Priority-Software.Solutions

4.  כדי לעיין בחשבונית העסקה שנפתחה, היכנס למסך חשבוניות עסקה ושלוף את החשבונית לפי מספרה שציינת לפניך, או לפי מספר התעודה המקורית (בעמודה תעודה שבלשונית אסמכתאות).
הערה: בכל שלב של התהליך הבא תוכל להעביר את הטיפול בחשבונית לעובד אחר, ע"י ציון שמו/ה בעמודה לטיפול.

5.  בדוק כי איש הקשר הרלוונטי מופיע בעמודה איש קשר. שנה לפי הצורך.
טיפ: כדי להגדיר אנשי קשר חדשים ללקוח או כדי להקצות איש קשר ברירת מחדל לחשבוניות, השתמש במסך אנשי קשר ללקוח, בן של מסך לקוחות. למידע נוסף, ראה אשף פתיחת לקוחות.

6.  עבור ללשונית אסמכתאות. ודא כי סוכן המכירות הנכון מופיע בעמודה סוכן.
הערה: אם החשבונית היא עבור תעודות שונות שאחראים להן כמה סוכני מכירות, ציין כאן את הסוכן הראשי. תוכל לציין את הסוכנים האחראים לכל שורה בעת פירוט החשבונית.

7.  לחץ על הלשונית תנאים כספיים. ודא כי מופיע קוד מע"מ הנכון.

8.  ההנחה הכללית, הניתנת על כל החשבונית, נלקחת מההנחה הכללית שבתעודת השרות. אם אתה מעוניין להחיל הנחה שונה או כעת לתת הנחה, השתמש בעמודה קביעת אחוז הנחה.

btn___20.gif

homebtn.gif

www.priority-software.solutions
Converted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode)