1. היכנס למסך חשבוניות עסקה ושלוף את החשבוניות שיצרה התוכנית.
טיפים:
· שלוף לפי T* כדי לראות את כל החשבוניות הזמניות.
· כדי להעביר את הטיפול בתעודה לעובד אחר, ציין את שמו/ה בעמודה לטיפול. אם עשית כך עבור כל התעודות המוכנות, תוכל לצאת מהמסך ולהתעלם מהצעדים הבאים.
2. ודא כי
איש
הקשר הרלוונטי מופיע
בחשבונית.
טיפ:
כדי
להגדיר אנשי קשר עבור הלקוח או להקצות איש קשר ברירת מחדל לחשבוניות,
השתמש במסך
אנשי קשר ללקוח, מסך בן של
מסך לקוחות.למידע
נוסף, ראה
אשף פתיחת לקוחות.
3. עבור ללשונית
אסמכתאות.
ודא כי סוכן המכירות הנכון מופיע בעמודה סוכן.
שנה אותו לפי הצורך.
הערה:
אם
החשבונית היא עבור תעודות שונות שאחראים להן כמה סוכני מכירות, ציין
כאן את הסוכן הראשי. תוכל לציין את הסוכנים האחראים לכל שורה בעת
פירוט החשבונית.
4. לחץ על הלשונית תנאים כספיים. ודא כי קוד המע"מ נכון.
5. ההנחה הכללית, הניתנת עבור החשבונית כולה, מחושבת אוטומטית לפי ההנחה הכללית שניתנה לכל תעודה. אם תרצה "לדרוס" את ההנחה, או אם לא ניתנה הנחה בתעודה מסוימת ואתה מעוניין לתת הנחה שכזו, השתמש בעמודה קביעת אחוז הנחה.
אם נוצרה חשבונית עבור פרויקט, מספר הפרויקט יופיע תחת הלשונית פרויקט. פרטים נוספים.
www.priority-software.solutionsConverted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |