פריוריטי מאפשרת להצמיד הזמנות לקוח והזמנות מסגרת למכירות למחירון. התאריך להצמדה שמגדירים קובע באיזה מחירון ייעשה שימוש. דוגמא.
1. היכנס למסך הזמנות לקוח ורשום את ההזמנה.
2. בלשונית אסמכתאות, בחר את המחירון המבוקש.
3. לחץ על הלשונית תנאים כספיים, והגדר את התאריך להצמדה בעמודה הצמדה/שערוך (בחר ערך בין 4 ל-6).
1. היכנס למסך הזמנות מסגרת ורשום את הזמנת המסגרת.
2. בלשונית אסמכתאות, בחר את המחירון המבוקש.
3. הגדר את תאריך ההצמדה בלשונית תנאים כספיים (בחר ערך בין 4 ל-6).
· מחירי ההזמנה יילקחו מהמחירון המוגדר, מהגרסא התקפה כעת.
· בלי קשר לאפשרות ההצמדה הנבחרת, השערוך יתבצע ישירות במחיר ליחידה.
www.priority-software.solutionsConverted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |