כל פריט בקטלוג המוצרים שלך יכול לשמש, לפי בחירתך, כפריט מרכז לקבוצה של פריטים מקושרים. פריטים מרכזים משמשים הן ככלי אנליטי והן ככלי לוגיסטי:
· הפקת דו"חות לפי פריט מרכז מאפשרת רמה גבוהה יותר של ניתוח נתונים. לדוגמא, אם תקשר את כל הצבעים והצורות של נעלי ריצה לנעל נתונה (למשל, Nike, צבע לבן, מידה 39), תוכל לנתח את נתוני המכירות שלך עבור כל נעלי הריצה כיחידה אחת.
· ניתן להדפיס את מרבית תעודות המלאי בתצורה המסכמת בשורה אחת את כל המוצרים בתעודה השייכים לאותו פריט מרכז (ובעלי אותו מחיר ליחידה והנחה).
· השימוש בפריטים מרכזים מקל על פירוט המוצרים בתעודות מלאי וכספים. על ידי ציון פריט מרכז, תוכל להשתמש ברשימת בחירה כדי לבחור מק"טים מרשימת המוצרים המקושרים לפריט זה.
· תוכל להשתמש בפריטים מרכזים כדי לשנות באופן אוטומטי מחירים והנחות של הפריטים המקושרים. לדוגמא, אם לכל נעלי הריצה אותו המחיר, תוכל להעלות את מחירו של הפריט המרכז, ובאופן זה להעלות אוטומטית את מחיריהן של כל הנעליים המקושרות לפריט זה. יתר על כן, אם פריט מקושר מכיל כמה יחידות של הפריט המרכז (למשל, 3 יח' באריזה, 10 יח' באריזה), התוכנית תכפיל באופן אוטומטי את המחיר החדש של הפריט המרכז במספר היחידות מהן מורכב הפריט המקושר.
· תוכל לטעון מוצרים למשטח העבודה על בסיס הפריט המרכז שלהם; בנוסף, תוכל להשתמש במשטח העבודה כדי להקצות פריט מרכז משותף לקבוצת מוצרים חדשים.
קישור פריט לפריט מרכז נעשה במסך כרטיס פריט.
www.priority-software.solutionsConverted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |