9. בלשונית מחירים, מופיע סימון בעמודה הצעה כוללת. דגל זה מציין שכל הפריטים המופיעים במסך הבן הצעת מחיר ללקוח - פירוט ופרטיהם יועתקו אוטומטית לכל הזמנת לקוח שתבוסס על ההצעה. כדי לפרט הזמנות באופן ידני, מחק את הסימון מהעמודה.
10. אם הסחורה אמורה להישלח לאתר שאינו הכתובת הראשית של הלקוח, ציין את הכתובת למשלוח באחת מהדרכים הבאות:
· ציין את אתר הלקוח בעמודה אתר שבמסך זה (לשונית אסמכתאות). או
· רשום את הכתובת למשלוח באופן ידני במסך הבן כתובת למשלוח.
11. אם אתה עובד עם פרויקטים, לחץ כדי לקשר את ההצעה לפרויקט או פעילות בפרויקט.
12. בלשונית מעקב ביצוע, ציין את התאריך שעד אליו יש לשלוח את הצעת המחיר ללקוח.
13. ודא שתנאי התשלום המופיעים תחת הלשונית תנאים כספיים נכונים. תנאים אלו יועתקו לכל הזמנה שתבוסס על הצעה זו, ומשם לחשבוניות שיופקו ללקוח.
14. כדי לשנות או למחוק
הערות הנוגעות להצעת המחיר, היכנס למסך הבן
הצעת מחיר ללקוח - טקסט.
15. אם אדם אחר עומד לטפל בהצעה, השתמש במסך הבן דו שיח פנימי כדי לרשום הוראות מסוימות לגבי ההצעה. הוראות אלו הן לשימוש פנימי, ואינן ניתנות לצפייה ע"י הלקוח.
www.priority-software.solutionsConverted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |