priority-software Priority-Software.Solutions

כדי לרשום הזמנת מסגרת לרכש:

1.  היכנס למסך הזמנות מסגרת לרכש.

2.  רשום את מספר הספק. שם הספק, התאריך הנוכחי ומספר הזמנה מתמלאים אוטומטית, וההזמנה מקבלת את הסטטוס טיוטא.
הערה: בכל שלב של התהליך הבא תוכל להעביר את הטיפול בתעודה לעובד אחר, על ידי ציון שמו בעמודה לטיפול (בלשונית אישורים ומעקב ביצוע).

3.  בעמודה איש קשר, ודא כי מופיע איש הקשר הרלוונטי של הספק לנושא הזמנות רכש. שנה אותו לפי הצורך.
טיפ: כדי להגדיר אנשי קשר חדשים לספק או כדי להגדיר איש קשר להזמנות (כברירת מחדל), השתמש במסך אנשי קשר לספק, בן של ספקים. לפרטים נוספים, ראה
אשף פתיחת ספקים.

4.  בעמודה בתוקף עד ציין את התאריך שעד אליו ניתן לנצל את הזמנת המסגרת. לאחר תאריך זה, לא ניתן יהיה לבסס הזמנות רכש על הזמנת המסגרת.

5. לחץ על הלשונית מחירים. אם הזמנת המסגרת לרכש מבוססת על הצעת מחיר שהתקבלה מספק, רשום את מספרה בעמודה הצעת מחיר. כאשר יירשמו המוצרים בפירוט הזמנת המסגרת, המחירים וההנחות יילקחו מהצעת המחיר (בתנאי שהוזמנה הכמות המינימלית הקבועה בהצעת המחיר).

6.  אם ההזמנה היא במט"ח, ודא כי מופיע המטבע המתאים.

7. אם ברצונך שהזמנת רכש תפורט אוטומטית על בסיס שורות הזמנת המסגרת הנוכחית, לחץ על הלשונית אישורים ומעקב ביצוע, וסמן את העמודה הזמנה כוללת.

8.  אם ההזמנה נקובה בשקלים אך היא מוצמדת למט"ח/מדד מסוים אחד, לחץ על הלשונית תנאים כספיים, ורשום אותו בעמודה מטבע להצמדה.
טיפ: לפרטים נוספים, ראה אשף שערוך והצמדת מחירים.

9.  ודא כי קוד מע"מ ותנאי התשלום נכונים.

btn___20.gif

homebtn.gif

www.priority-software.solutions
Converted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode)