משימות מוקצות למשתמש אחד או יותר, וניתן לקשרן ללקוחות/ספקים ואנשי הקשר שלהם. פגישות נשמרות בממשק גרפי בצורת לוח שנה, וכוללות נתונים מסויימים, כגון הלקוח ואיש הקשר הכלולים בהן.
כל משימה שזמן ההתחלה שלה קודם לזמן הסיום פותחת אוטומטית פגישה עבור כל משתמש שהוקצה לה; עדכון של המשימה משנה את פרטי הפגישה בלוח השנה, ולהיפך: כל פגישה שנפתחה או עודכנה בלוח השנה פותחת או מעדכנת משימה מקבילה.
אם המשימה מקושרת לפרויקט, תוכל לדווח שעות עבודה והוצאות אחרות לפרויקט ישירות תחת המשימה. למידע נוסף, עיין בפרק "דיווח שעות והוצאות לפרויקט", באשף ניהול פרויקטים.
www.priority-software.solutionsConverted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |