לידים מיובאים בדרך כלל למערכת מהודעות דוא"ל המתקבלות ב-MS-Outlook, אך ניתן גם לרשום אותם ידנית. לאחר מכן אפשר להשתמש בלידים לפתיחת לקוחות זמניים, אותם ניתן לכלול במיזמים שיווקיים. כצעדי הכנה לעבודה עם לידים, עליך ליצור רשימות ערכים אפשריים למקורות לידים, סוגי לידים ודרגות דחיפות (המשמשות לקביעת סדר עדיפויות של משימות שיווק).
· היכנס למסך מקורות לידים/הזדמנויות מכירה ורשום כל מקור בשורה נפרדת.
· היכנס למסך סוגי לידים , ורשום כל סוג בשורה נפרדת.
· היכנס
למסך דרגות
דחיפות ,
ורשום
כל דרגה
בשורה
נפרדת.
הערה:
דרגות
אלו תשמשנה גם לקביעת סדר עדיפויות בטיפול בהזדמנויות
מכירה.
תוכל להוסיף הגדרות נוספות למסכים אלה בשלב מאוחר יותר, עם רישום לידים חדשים.
www.priority-software.solutionsConverted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |