priority-software Priority-Software.Solutions

כדי לעקוב אחר התקדמות לקוח במיזם:

1.  היכנס למסך הזדמנויות מכירה .

2.  שלוף את הלקוח/ות או המיזמ/ים המבוקש/ים.

הערות:

·  העמודה סטטוס משקפת את התקדמות הלקוח במיזם הנוכחי.

·  סימון העמודה לקוח התחייב (בלשונית פרטים נוספים) מציין שהלקוח התחייב לממש את הזדמנות המכירה.

·  העמודה רבעון סגירה צפוי (בלשונית פרטים נוספים) מציגה את הרבעון (במסגרת המיזם הנוכחי) בו צפוייה להסגר עסקה עם הלקוח, בהתבסס על תאריך סגירה צפוי (בלשונית פרטים כלליים).

·  העמודה סכום משוקלל (בלשונית מחירים) היא פונקציה של הסכום הצפוי כתוצאה מהמכירה ללקוח זה וסיכויי הסגירה של העסקה בשלב זה של המיזם. ניתן להסיק מכך עד כמה כדאי להמשיך בנסיון להשיג עסקה עם הלקוח במיזם.

·  העמודה משימה אחרונה (בלשונית משימה אחרונה) מציגה את מספר המשימה האחרונה שהושלמה עבור הלקוח והזדמנות המכירה. לחץ F6 כדי לגשת למשימה עצמה.

·  העמודה דרגת דחיפות (בלשונית משימה אחרונה) מציגה את הדחיפות היחסית בטיפול בהזדמנות מכירה זו. העמודה תאריך הקשר הבא מציגה את התאריך המתוכנן הבא ליצירת קשר עם הלקוח בנוגע למיזם זה.

·  כדי להדפיס תעודת הזדמנות מכירה, הרץ את הדפסת הזדמנות מכירה בהפעלה ישירה מהמסך.

homebtn.gif

www.priority-software.solutions
Converted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode)