1. היכנס
למסך לקוחות
ושלוף
את הלקוח הרצוי.
הערה:
תוכל
לפתוח הזדמנות מכירה גם דרך המסך הזדמנויות
מכירה או במסך
הזדמנויות מכירה (מסך בן של
מיזמים
שווקיים ).
2. היכנס למסך הבן הזדמנויות מכירה ללקוח.
3. בחר קוד מיזם מתאים. מס' הזדמנות מכירה מוקצה אוטומטית להזדמנות המכירה, על בסיס תבנית המספר המוגדרת במסך מספרי תעודות, כך גם הסטטוס ההתחלתי של הזדמנויות מכירה. איש הקשר של הלקוח לשיווק (מוגדר במסך אנשי קשר ללקוח), סוכן מכירות וסוכן מכירות נוסף יופיעו גם כן, אך תוכל לשנותם.
4. לחץ F6 מהעמודה מס' הזדמנות מכירה למעבר למסך הזדמנויות מכירה.
5. לחץ על הלשונית פרטים כלליים וציין מספר ימים לסגירה. ת. סגירה צפוי יחושב אוטומטית בהתאם.
6. בעמודה תאריך השקה, ציין את התאריך בו אתה צופה שחשבוניות תשלחנה ללקוח, למקרה בו ההזדמנות נסגרה.
7. לפי הצורך, תוכל לציין את מקור ההזדמנות.
8. לפי הצורך, לחץ על הלשונית פרטים נוספים והקצה להזדמנות המכירה סוג הזדמנות ו/או סוג הזדמנות נוסף.
9. לחץ על הלשונית מחירים. כדי שמחירים יילקחו ממחירון מסוים, ציין קוד מחירון. כדי להגביל את הפריטים שהזדמנות המכירה תכלול רק לכאלו המופיעים במחירון זה, סמן את העמודה מוצרים ממחירון בלבד.
10. לחץ על
הלשונית משימה
אחרונה וציין
דרגת
דחיפות יחסית לטיפול
בהזדמנות מכירה זו.
הערה:
העמודה
תאריך
הקשר הבא תתעדכן אוטומטית
בהתבסס על תדירות יצירת הקשר שנקבעה להזדמנויות מכירה עם דרגת דחיפות
זו, ותאריך המשימה האחרונה שנרשמה, למעט אם נרשם בעמודה זו תאריך
מאוחר יותר. כך או כך, ניתן לעדכן תאריך זה.
11. היכנס למסך
הבן
מוצרים בהזדמנות מכירה. בחר את המוצרים
שעבורם נוצרה הזדמנות מכירה
(המוצרים
הנמכרים
ללקוח).
ציין את
כמות
הפריטים
מכל
מוצר.
אם
קישרת את הזדמנות המכירה למחירון, המחירים יילקחו ממחירון זה, אך ניתן
לשנותם.
הערה:
המערכת מחשבת סכום
צפוי כולל אם מכירת הפריט
תצא לפועל, על ידי מכפלת המחיר
ליחידה בכמות.
12. חזור למסך האב. לחץ על הלשונית מחירים כדי לבדוק סכום צפוי (לכל הפריטים), וסכום משוקלל (המבוסס על סיכוי הסגירה שהוגדרו לסטטוס בו נמצאת הזדמנות המכירה הנוכחית). בנוסף, תוכל לרשום הערכת מנהל לערך הכספי של העסקה הצפוייה.
13.לפי הצורך, העבר את הטיפול בהזדמנות המכירה לעובד אחר, על ידי ציון שמו/ה בעמודה לטיפול.
הערות:
· ניתן לצפות בשינויים שבוצעו בהזדמנות המכירה במסך הבן לוג שינויים.
· אם הלקוח מביע כוונה ברורה לממש את הזדמנות המכירה, סמן את העמודה לקוח התחייב במסך הזדמנויות מכירה .
www.priority-software.solutionsConverted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |