1. בצע אחת מהאפשרויות הבאות:
· עבור
איש קשר - היכנס
למסך אנשי קשר
ושלוף
את איש הקשר.
הערה:
אם איש
הקשר קשור לכמה לקוחות, ודא שאתה נמצא ברשומה המתאימה.
· עבור
ליד - היכנס למסך לידים
ושלוף
את הליד.
הערה:
הליד
חייב להיות מקושר ללקוח או ללקוח זמני.
2. הרץ את פתיחת הזדמנות מכירה בהפעלה ישירה מהמסך.
3. בחר קוד מיזם מתאים. אם ברצונך לפתוח גם משימה ראשונית להזדמנות המכירה, סמן גם את העמודה פתיחת משימה.
4. התוכנית תחזיר הודעה שתכלול את מספר הזדמנות המכירה החדשה. רשום את מספרה בצד.
5. היכנס למסך הזדמנויות מכירה ושלוף את הזדמנות המכירה החדשה. איש הקשר של הלקוח, סוכן מכירות וסוכן מכירות נוסף מתמלאים אוטומטית.
6. לחץ על הלשונית פרטים כלליים וציין מספר ימים לסגירה. ת. סגירה צפוי מחושב אוטומטית בהתאם.
7. בעמודה תאריך השקה, ציין את התאריך בו אתה צופה שחשבוניות תשלחנה ללקוח, למקרה בו ההזדמנות נסגרה.
8. לפי הצורך, תוכל לציין את מקור ההזדמנות.
9. לפי הצורך, לחץ על הלשונית פרטים נוספים והקצה להזדמנות המכירה סוג הזדמנות ו/או סוג הזדמנות נוסף.
10. לחץ על הלשונית מחירים. כדי שמחירים יילקחו ממחירון מסוים, ציין קוד מחירון. כדי להגביל את הפריטים שהזדמנות המכירה תכלול רק לכאלו המופיעים במחירון זה, סמן את העמודה מוצרים ממחירון בלבד.
11. לחץ על
הלשונית משימה
אחרונה וציין
דרגת
דחיפות יחסית לטיפול
בהזדמנות מכירה זו.
הערה:
העמודה
תאריך
הקשר הבא תתעדכן אוטומטית
בהתבסס על תדירות יצירת הקשר שנקבעה להזדמנויות מכירה עם דרגת דחיפות
זו, ותאריך המשימה האחרונה שנרשמה, למעט אם נרשם בעמודה זו תאריך
מאוחר יותר. כך או כך, ניתן לעדכן תאריך זה.
12.
היכנס
למסך הבן
מוצרים בהזדמנות מכירה. בחר את המוצרים
שעבורם נוצרה הזדמנות מכירה (המוצרים הנמכרים ללקוח). ציין את
כמות
הפריטים
מכל מוצר. אם קישרת את הזדמנות
המכירה למחירון, המחירים יילקחו ממחירון זה, אך ניתן
לשנותם.
הערה:
המערכת מחשבת סכום
צפוי כולל אם מכירת הפריט
תצא לפועל, על ידי מכפלת המחיר
ליחידה בכמות.
13. חזור למסך האב. לחץ על הלשונית מחירים כדי לבדוק סכום צפוי (לכל הפריטים), וסכום משוקלל (המבוסס על סיכוי הסגירה שהוגדרו לסטטוס בו נמצאת הזדמנות המכירה הנוכחית). בנוסף, תוכל לרשום הערכת מנהל לערך הכספי של העסקה הצפוייה.
14.
לפי
הצורך,
העבר את הטיפול בהזדמנות המכירה לעובד אחר, על
ידי ציון שמו בעמודה
לטיפול.
הערות:
· כדי לפתוח הזדמנויות מכירה לקבוצה של אנשי קשר או לידים, הרץ את התוכנית פתיחת הזדמנות מכירה
· ניתן לצפות בשינויים שבוצעו בהזדמנות המכירה במסך הבן לוג שינויים.
· אם הלקוח מביע כוונה ברורה לממש את הזדמנות המכירה, סמן את העמודה לקוח התחייב במסך הזדמנויות מכירה .
www.priority-software.solutionsConverted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |