פריוריטי מאפשרת לך לתכנן ולנהל מיזמים שיווקיים (לדוגמא, מסע פרסום, שיווק ללקוח). מיזמי שיווק בנויים על הזדמנויות מכירה שנפתחו עבור לקוחות פוטנציאליים ספציפיים. לכל הזדמנות מכירה קשורות פעילויות (משימות, הצעות מחיר, הזמנות לקוח), שהצלחתן או כישלונן משפיעים על הסטטוס ועל ערכה הכספי המשוערך של הזדמנות המכירה. מערכן הכספי המצטבר של כל הזמדנויות המכירה ניתן לעקוב אחר התקדמות המיזם כולו.
באפשרותך לנהל מספר מיזמים שיווקיים במקביל המיועדים ללקוחות שונים במגוון מוצרים ובאמצעי תקשורת שונים. לחלופין, תוכל לקשר מספר הזדמנויות מכירה למיזם ברירת המחדל, "כללי".
לחילופין, תוכל לטפל בהזדמנויות מכירה נפרדות באמצעות הגדרת מיזם שיווקי כללי הכולל את כל הלקוחות והמוצרים שלך.
www.priority-software.solutionsConverted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |