priority-software Priority-Software.Solutions

השימוש במשטח העבודה עם לקוחות

משטח העבודה עם לקוחות פועל כמקום אחסון זמני לנתוני לקוחות ואנשי הקשר שלהם, לפי חתכי שליפה שונים. לאחר שרשומות הלקוח נטענו למשטח, תוכל לבצע את הפעולות הבאות:

·  לרשום אותה משימה לקבוצה של לקוחות

·  לסנכרן אנשי קשר עם MS-Outlook

·  ליצור קבוצות של אנשי קשר

·  להכין מדבקות דואר

·  להקצות סיווגים עסקיים

·  לרשום משתתפים באירועים שיווקיים

הערות:

·  כדי להפיק את מלוא התועלת ממשטח העבודה, ודא שלרשומות הלקוח שלך מוגדרים סווגים עסקיים, אנשי קשר, ו/או אירועים שיווקיים ופעילויות.
וודא
גם כי לכל איש קשר של לקוח הוגדר אם הוא אישר או סירב לקבל דיוור עם מידע פרסומי.

·  תוכל גם להשתמש במשטח העבודה כדי לבצע עבודה שוטפת עם רשומות הלקוח. לדוגמא, להקצות מחירים והנחות. דרך עבודה זו יכולה להיות נוחה יותר מאשר להשתמש במסך לקוחות, כיוון שתוכל לשלוף קבוצת רשומות ו"להקפיא" את התוצאות עד שתסיים את העבודה איתה.

btn___20.gif

homebtn.gif

www.priority-software.solutions
Converted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode)