priority-software Priority-Software.Solutions

טעינה לפי אירוע או פעילות שיווקיים

ניתן לטעון למשטח העבודה לקוחות ואנשי קשר שהשתתפו באותם האירועים השיווקיים או באותן פעילויות. ניתן גם לקבוע שיטענו רק אנשי קשר שאישרו קבלת דיוור עם מידע פרסומי.

כדי לטעון לקוחות:

1.  הרץ את התוכנית טעינה לפי ארועים. מסך אירועים ייפתח.

2.  שלוף את האירועים או הפעילויות הרצויות וצא מהמסך.

3.  לפניך יופיע מסך לקוחות. כדי להגביל את רשומות הלקוח שייטענו, לחץ כן. אחרת, השאר לא ודלג לסעיף 5.  

4.  שלוף את הלקוחות הרצויים, לדוגמא על ידי קבוצת לקוחות, וצא מהמסך. רק אותם לקוחות שיופיעו במסך זה ושהשתתפו באירועים שנבחרו בסעיף 2, ייטענו.

5. במסך הקלט שנפתח, תוכל להמשיך ולהגביל את טעינת הלקוחות גם לאנשי קשר שאישרו קבלת דיוור עם מידע פרסומי, או סירבו לקבלו, או לכאלו שטרם נשאלו.

6.  פריוריטי טוענת את משטח עבודה עם לקוחות ומדווחת כמה רשומות לקוח נטענו.

7.  היכנס למסך משטח עבודה עם לקוחות כדי לעיין ברשומות הלקוח.
הערה: בעמודה דואר אלקטרוני לקבוצה יוצג דואר אלקטרוני או מספר פקס לפי ההגדרות הקיימות במערכת.

btn___20.gif

homebtn.gif

www.priority-software.solutions
Converted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode)