priority-software Priority-Software.Solutions

סגירת התקלה

אם נאמן האיכות או ועדת MRB מחליטים לסגור את התקלה, העובד האחראי (בד"כ נאמן האיכות) חייב להקצות סטטוס "סגורה" לטופס התקלה, ובכך להפוך אותה לסופית.

כדי לסגור את טופס התקלה:

1.   היכנס למסך טפסי תקלה ושלוף את טופס התקלה הנדון.

2.  עבור ללשונית פרטים ושנה את סטטוס התקלה ל"סגורה".

3.  עבור ללשונית ועדת MRB, וסמן את העמודה בוצעה החלטת ועדה אם המלצת הועדה הושמה.

4.  סמן את העמודה יושמו החלטות מנע אם החלטות לגבי פעולת מנע הושמו.
הערה: כל פעולת מנע שצריכה להתבצע כדי למנוע התרחשות נוספת של התקלה ניתן לרשום במסך הבן תאור פעולת מניעה.

הערות:

·  כדי לפתוח מחדש את טופס התקלה ולרשום שינויים, הרץ את התוכנית ביטול סגירת טופס תקלה בהפעלה ישירה מהמסך.

·  לחץ CHICLETH.gif כדי לחזור לתפריט הראשי

www.priority-software.solutions
Converted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode)