priority-software Priority-Software.Solutions

נאמן האיכות נדרש לציין את הסיבה לתקלה ואף למיין אותה לפי סוג (לדוגמה, הנדסה, מכניקה). הועדה יכולה לרשום המלצות הנדסיות, תקלות ספציפיות (לדוגמה, מכני, חשמלי, נפילת חשמל) ופתרונותיהן. לצורך כך, עליך ליצור רשימות של סיבות לתקלות, תחומי תקלות, קודי המלצה הנדסיים, קודי תקלה וקודי פעולה.

הערה:

ניתן להשתמש בקודי תקלה וקודי פעולה במודול קריאות שרות.

כדי להגדיר סיבות לתקלה:

·  במסך סיבות לתקלה, ציין קוד ותאור עבור כל גורם לתקלה.

כדי להגדיר תחומי תקלה:

·  במסך תחומי תקלה, ציין קוד ותאור עבור כל תחום אליו קשורה התקלה (לדוגמה, הנדסה, מכניקה).

כדי להגדיר קודי המלצה הנדסיים:

·  במסך קודי המלצה הנדסיים, ציין קוד ותאור עבור כל סוג של המלצה הנדסית.

כדי להגדיר קודי תקלה:

·  במסך קודי תקלה, ציין קוד ותאור עבור כל תקלה ספציפית.
הערה: מסך הבן רלוונטי רק עבור קריאות שרות.

כדי להגדיר קודי פעולה:

·  במסך קודי פעולה, ציין קוד ותאור עבור כל פעולה.

הערה:

לחץ CHICLETH.gif כדי לחזור לתפריט הראשי

homebtn.gif

www.priority-software.solutions
Converted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode)