נאמן האיכות נדרש לציין את הסיבה לתקלה ואף למיין אותה לפי סוג (לדוגמה, הנדסה, מכניקה). הועדה יכולה לרשום המלצות הנדסיות, תקלות ספציפיות (לדוגמה, מכני, חשמלי, נפילת חשמל) ופתרונותיהן. לצורך כך, עליך ליצור רשימות של סיבות לתקלות, תחומי תקלות, קודי המלצה הנדסיים, קודי תקלה וקודי פעולה.
ניתן להשתמש בקודי תקלה וקודי פעולה במודול קריאות שרות.
· במסך סיבות לתקלה, ציין קוד ותאור עבור כל גורם לתקלה.
· במסך תחומי תקלה, ציין קוד ותאור עבור כל תחום אליו קשורה התקלה (לדוגמה, הנדסה, מכניקה).
· במסך קודי המלצה הנדסיים, ציין קוד ותאור עבור כל סוג של המלצה הנדסית.
· במסך
קודי
תקלה, ציין קוד ותאור
עבור כל תקלה ספציפית.
הערה:
מסך הבן
רלוונטי רק עבור קריאות שרות.
· במסך קודי פעולה, ציין קוד ותאור עבור כל פעולה.
Converted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |