תנועות של מוצרי אופנה מתנהלות בין מחסן מרכזי לבין אחד משני טיפוסים של מחסני מכירות:
· חנות מפעל: מחסן מסוג זה מייצג חנות קמעונית בבעלות חברתך, ולכן הוא נכלל בחישובי ערכי מלאי ותמחיר. כדי לכלול מחסני-חנויות אלה בתכנון החלוקה האוטומטי, יש לשייך כל אחד מהם ללקוח דמה. בהמשך, מוצרים יישלחו לחנויות המפעל באמצעות משלוחים ללקוח שאינם לחיוב.
· זכיין: סוג זה של מחסן שייך ללקוחך, ומוצרים המאוחסנים בו שייכים למלאי של הלקוח, אם כי ללקוח שמורה בדרך כלל הזכות להחזיר סחורה שלא נמכרה. מוצרים נשלחים לזכיינים באמצעות משלוחים רגילים ללקוח לחיוב (אם כי נתוני מכירות מחושבים על בסיס מכירות קצה ללקוחות הזכיין).
Converted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |