כל סוג חלוקה מייצג קטגוריה של חנויות (כגון, "חנות כלבו", "חנות ספורט", "בוטיק") המחזיקות בדרך כלל פריטים מאותו הסוג ובאותן פרופורציות. למשל, חנות ספורט עשויה להחזיק מלאי של מכנסי טריינינג במגוון צבעים רחב יותר מאשר חנות כלבו.
לכל לקוח המייצג חנות קמעונית (דהיינו, זכיין או חנות מפעל) יש לשייך סוג חלוקה. אם אתה מספק ללקוחות בודדים (כגון, סיטונאים) וברצונך לכלול אותם בתכנון חלוקה אוטומטי, עליך לשייך גם להם סוג חלוקה. עליך להגדיר גם סוג חלוקה מיוחד עבור המלאי הרזרבי שלך.
אם אתה מחלק סחורה לחנויות המפעל של חברתך, ודא שיצרת לקוח דמה לכל חנות וקישרת אותו למחסן חנות.
1. היכנס למסך סוגי חלוקה.
2. רשום קוד סוג חלוקה ותאור סוג חלוקה לכל סוג מבוקש.
3. הגדר סוג חלוקה מיוחד בשם "רזרבה" שלא ישויך לאף חנות.
4. סמן את העמודה חנות לכל סוג חלוקה מלבד הסוג "רזרבה".
1. היכנס למסך לקוחות ושלוף את הלקוחות המבוקשים.
2. לכל לקוח, ציין סוג חלוקה מתאים בלשונית משלוחים.
www.priority-software.solutionsConverted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |