נתוני קצב מכירות מחושבים על בסיס תאריכים משמעותיים (כגון, מועד כניסת המוצר למלאי, מועד מכירתו לראשונה, מועד מכירתו האחרונה). לכן, עליך להגדיר באמצעות קבוע את התקופה (בימים) שלאורכה תאגור המערכת נתונים. בנוסף, תוכל להגדיר תקופת זמן ספציפית שבמהלכה יחושבו נתוני מכירות לכל דגם. הגדרות אלה, שניתן לשנותן בכל עת, מאפשרות לך לקחת את סך המכירות של כל התקופה שהוגדרה על ידי הקבוע ולחלקן לתקופה קצרה יותר (למשל, עונת אופנה).
עליך גם לסמן דגל במסך פעולות בתהליך הקובע מתי תיחשב כניסתו של כל מוצר למלאי (לעניין ניתוח קצב המכירות), כמו גם פרמטר של משפחת מוצר הקובע אלו משפחות נלקחות בחשבון בניתוח קצב המכירות).
קבוע נוסף קובע האם סכומי המכירות במשטח העבודה כוללים מע"מ, ובאמצעות פרמטרים ניתן לקבוע האם משפחות מוצר מסוימות ומחסנים מסוימים נכללים בניתוח קצב המכירות.
1. היכנס למסך קבועי לוגיסטיקה ועבור לקבוע SrateRepDays.
2. ציין את מספר הימים אחורה שהמערכת תספק לגביהם נתוני קצב מכירות. ברירת המחדל היא 365.
1. היכנס למסך הגדרת תקופת קצב מכירות לדגמים.
2. פתח שורה חדשה לכל דגם אופנה וציין טווח תאריכים לחישוב בעמודות מתאריך ועד תאריך.
התאריך שבו נכנס המוצר למלאי נקבע על ידי תעודות קבלת סחורה מספק וחשבוניות ספק שבהן סומנה העמודה כניסה למלאי.
www.priority-software.solutionsConverted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |