4. בדוק כי האינפורמציה בתעודת ההפקדה נכונה. אם קיימות טעויות בהמחאות או שוברי אשראי בתעודה (מספר המחאה/ שובר, תאריך תשלום), היכנס למסכים תיקונים בהמחאות ותיקונים בשוברי אשראי- ובצע את התיקונים הנדרשים. התיקונים יתעדכנו בתעודת ההפקדה.
5. אם יש לבדוק את טופס
ההפקדה לפני הפקדתו, הקצה לו את הסטטוס בבדיקה
(בלשונית
אסמכתאות).
בעמודה לטיפול,
ציין את שם המשתמש של האחראי לבדיקת הטופס. לא ניתן יהיה לסגור את
טופס ההפקדה ללא שינוי סטטוס זה.
טיפ:
תוכל
להגדיר את ניהול התהליכים כך שהעובד המוקצה לבדיקת הטופס ישתנה
אוטומטית עם הקצאת הסטטוס.
· בהתאם להגדרת המאפיינים של ההפקדות, יתכן שתדרש לסגור את טופס ההפקדה לפני שתוכל לעזוב את המסך. הסבר.
· עד לסגירת טופס ההפקדה, הפריטים שהוא מכיל ימשיכו להופיע בקופה, אולם לא תוכל להכלילם בטופס הפקדה אחר.
· לחץ כדי לסגור את טופס ההפקדה.
· לחץ כדי לחזור לתפריט הראשי.
www.priority-software.solutionsConverted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |