עבור כל לקוח שתרצה להוסיף לתוכנית ההפצה, עליך להגדיר קו חלוקה, זמן פריקה וימי הפצה קבועים בשבוע. כל אלה ישפיעו על שיבוץ ההובלות ללקוח זה. כמו כן, עליך להגדיר פרמטרים ללקוח המשפיעים על הדפסות של תעודות המלוות את המשלוח.
1. היכנס למסך לקוחות ושלוף את כל הלקוחות שתרצה כי ייכללו בקווי החלוקה להפצת הסחורה. עבור כל אחד מהם בצע את הפעולות הבאות:
2. לחץ על הלשונית משלוחים ובחר בקו החלוקה המתאים, ע"פ כתובת הלקוח. עם שיבוץ המשלוחים, יוקצו הזמנות הלקוח לקו חלוקה זה.
3. ציין את מספר
השעות/דקות הנדרשות בדרך כלל לפריקת סחורה אצל הלקוח. דבר זה חשוב
במיוחד אם זמן הפריקה אצל הלקוח הנוכחי ארוך מהרגיל (למשל, עקב בדיקות
קפדניות יותר).
הערה:
הזמן
הכולל הנדרש לפריקה של הזמנות ספציפיות מופיע במסכי שיבוץ המשלוחים
השונים.
4. במסך הבן ימי הפצה ציין את היום (או הימים) בשבוע, בהם אמור הלקוח לקבל הובלות. (כדי לרשום מספר ימי הפצה, רשום כל אחד מהם בשורה נפרדת.)
www.priority-software.solutionsConverted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |