אם עסקיך מבוססים גם על לקוחות שאינם מבצעים רכישות תדירות, או על לקוחות חד-פעמיים, יתכן שתרצה להגדיר רשומה של לקוח מזדמן. תוכל לפתוח חשבון לקוח כללי ללקוחות, המשותף לכל הלקוחות שלא מוגדר להם חשבון במערכת. כך לא תצטרך לפתוח חשבון חדש בכל מכירה ללקוח חד-פעמי.
1. היכנס למסך לקוחות.
2. בעמודה מס. לקוח, רשום מספר כללי ללקוחות מזדמנים (למשל,C000), ובעמודה שם לקוח, רשום תאור כללי (לדוגמא, לקוח מזדמן).
3. לחץ על הלשונית פרטים נוספים וסמן את העמודה שינוי שם. דבר זה יאפשר לך למלא בכל פעם את שם הלקוח עצמו בהזמנה ובחשבונית.
4. היכנס למסך הגדרות כספים ללקוחות ושלוף את רשומת הלקוח המזדמן.
5. בעמודה קוד מע"מ, בחר במע"מ עסקאות.
6. היכנס למסך חשבונות לקוחות, לחץ F4 ושלוף את רשומת הלקוח המזדמן.
7. לחץ על הלשונית הגדרות נוספות. בעמודה שיטת התאמה, בחר 1 כדי שתנועות היומן יותאמו לפי הזמנות.
· אם כל לקוחותיך הם לקוחות מזדמנים, תוכל במקום זאת לקבוע את ערך הקבוע AutoRecon ל-1 (במסך קבועי כספים).
· בעת רישום מכירה פטורה ממע"מ, יהיה עליך לשנות באופן ידני את קוד המע"מ בתעודה לפטור ממע"מ.
· כאשר אתה מכין חשבוניות וקבלות, וודא כי מספר ההזמנה רשום בהן, כדי שתנועות היומן יותאמו.
· לחץ כדי להקצות לכל הלקוחות המזדמנים לקוח מרכז.
· לחץ כדי ליצור ברירת מחדל ללקוחות מזדמנים עבור סניפים שונים.
www.priority-software.solutionsConverted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |