8. היכנס למסך
לקוחות,
ושלוף את הלקוח החדש.
הערה:
בכל שלב
בתהליך הבא תוכל להעביר את הטיפול בלקוח לעובד אחר, על ידי ציון שמו/ה
בעמודה לטיפול.
9. אם העבודה עם הלקוח
מתנהלת דרך סניף ספציפי בחברה, לחץ על הלשונית פרטים
נוספים וציין את הסניף.
כתוצאה מכך, כל תעודה שתפתח ללקוח (לדוגמא, הזמנה) תרשם עבור הסניף
ותמוספר בהתאם לתבנית המספור של הסניף.
הערה:
אם אתה
עובד עם תתי חברות, מספר החשבון של הלקוח ירשם אוטומטית לתת החברה
אליה מקושר הסניף שצויין. למידע נוסף, הרץ את
אשף תתי חברות.
10. לחץ כדי להקצות ללקוח זה לקוח מרכז.
11.לחץ על הלשונית כתובת וטלפון, ורשום את נתוני ההתקשרות של הלקוח.
12.רשום כל מידע מתאים אחר, כגון סוכן (בלשונית פרטים נוספים), תחום עיסוק (בלשונית נתוני חברה), משלוח (בלשונית משלוחים).
www.priority-software.solutionsConverted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |