1. לחץ על הלשונית אסמכתאות.
2. ציין את המספר הפנימי של ההזמנה בעמודה הזמנה או את מספר הזמנת הרכש של הלקוח בעמודה הזמנתכם.
3. לחץ אם הסחורה המוחזרת נועדה לפרויקט.
4. תעודת ההחזרה תפורט בהתאם להזמנת הלקוח הנתונה. היכנס למסך הבן החזרות סחורה מלקוח - פירוט, ובצע כל שינוי נדרש.
5. אם אתה עובד עם פרויקטים, לחץ כדי לקשר את הפריט לפעילות בפרויקט.
6. המחסן והאיתור אליהם מוחזר כל מוצר נלקחו ממסך האב. אם הסחורה מוחזרת לכמה מחסנים ואיתורים שונים, בצע את השינויים הנדרשים ליד כל פריט מתאים.
7. ציין את הסטטוס של הפריט המוחזר (לדוגמה, פגום) בעמודה מסטטוס, וכן את הכמות המדויקת שמוחזרת.
· לחץ אם המוצר הנתון נשלח באריזות (כלומר, מופיע ערך בעמודה מס. אריזות).
· מוצרים שלא הוגדרה עבורם כמות יימחקו מתעודת ההחזרה כאשר היא תיסגר. הסבר.
www.priority-software.solutionsConverted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |